صفحه اصلی
درباره پارس خودرو
تاریخچه
چشم انداز ، ماموریت
مدیران ارشد و معاونین
حاکمیت شرکتی
منشور اخلاقی
مرامنامه
مسئولیت های اجتماعی
گواهینامه ها و استانداردها
دستاوردها
محصولات
DL5
سهند
کوییک
رنو
برلیانس
فروش
فروش آنلاین
اطلاعیه های فروش
نمایندگی های فروش
صدور سند المثنی
قیمت محصولات
خدمات
خدمات پس از فروش
ارتباط با مشتریان
ارتباط با تامین کنندگان
مناقصه الکترونیکی
استعلام گواهی ضمانت
اخبار
تحقیق و توسعه
ارتباط با ما
جستجو
جستجو
EN
درباره پارس خودرو
/
منشور اخلاقی
احترام
الف - مشتریان
ما در فضايي آراسته و فاخر و آكنده از احترام، عدالت و انصاف، نيازها و انتظارات حال و آينده آ نها را درك و برآورده مي سازيم.
ب - کارکنان
ما با ايجاد فرصت هاي برابر، نهادينه كردن رويكردهاي ساخت يافته و شبكه هاي ارتباطي باز، شفاف و صميمي، شان، كرامت انساني و شايستگيهاي كاركنانمان را ارج مینهيم و با برقراري تعادل و ارتقاي سطح زندگي شخصي-حرفه اي آن ها، حقوق فرديشان را به رسميت ميشناسيم.
ج - سهامداران
ما به منافع و انتظارات سهامدارانمان احترام ميگذاريم و در كليه تصميم گير يها و فعاليتهايمان، حقوق و منافع اقتصادي آن هارا در نظر مي گيريم.
د - جامعه
ما منافع و حقوق نسلهاي حال و آينده را در كليه فعاليت هايمان در نظر مي گيريم.
تعهد
الف - مشتریان
مابراي جلب رضايت مشتريان وتقويت وفاداريشان به پارس خودرو،خودرامتعهدبه عرضه خدمات وخودروهاي باكيفيت ميدانيم.
ب - کارکنان
ما خود را متعهد مي دانيم كه با مهيا كردن محيط كار پويا، مناسب و لذت بخش، شرايط رشد و شكوفايي شايستگي كاركنانمان را فراهم كنيم.
ج - سهامداران
ما خود را متعهد مي دانيم كه با ساختن مشاركت هاي ارزش افزا و ايجاد فرهنگ كارآفريني در كليه جنبه هاي سازمان،بهره وري وسودآوري سازمان رابيشينه نماييم.
د - جامعه
ماخودرامتعهدبه رعايت مسئوليتهاي اجتماعي وقوانين ومقررات ملي وبين المللي مرتبط باصنعت خودرو مي دانيم.
نوآوری
الف - مشتریان
ما در خلق ارزش براي مشتريانمان، آخرين نتايج يادگيري از تجربيات ذينفعانمان و همچنين بديع ترين تحولات مرتبط با صنعت خودرو را درنظر ميگيريم.
ب - کارکنان
ما با استقرار بسترهاي لازم براي گردش و به اشتراك گذاري دانش، اطلاعات و فرصت هاي يادگيري، از ايده ها و خلاقيت هاي كاركنانمان در تعيين و اجراي برنام ههاي سازمان استفاده میكنيم.
ج - سهامداران
ما از خلاقيت و نوآوري براي پاسخ دهي سريع به چالشهاي پيش رو استفاده كنيم.
د - جامعه
ما بسترهاي لازم به منظور تعميق روابط و بهر همندي از ايده ها و نوآور يهاي جامعه خود را فراهم مي نماييم و متقابلا از نتايج فعاليت هاي يادگيري خود براي بهبود جامعه، ارتقاي خوشنامي و توسعه پايدار پارس خودرو استفاده ميكنيم.
اعتماد
الف - مشتريان
ما بقای خود را در گرو جلب اعتماد وحفظ روابط بلند مدت و عميق با مشتريانمان ميدانيم.
ب - كاركنان
ما با تقويت اعتماد وصميميت در روابطمان، زمينه های لازم برای جلب مشاركت و همكاری اصلي ترين سرمايه سازمان يعني كاركنانمان رافراهم ميكنيم.
ج - سهامداران
ما با ارايه اطلاعات صحيح، شفاف و به موقع، محيط قابل اطميناني برای سرمايه گذاری و مشاركت آن ها فراهم ميكنيم.
د - جامعه
ما با برقراری روابط مبتنی براعتماد متقابل و تعامل موثر با نهادهای قانونی و اجتماعی آنها را از فعالیت ها برنامه ها و عملکردمان آگاه میسازیم