احترام

  • الف - مشتریان
    ما در فضايي آراسته و فاخر و آكنده از احترام، عدالت و انصاف، نيازها و انتظارات حال و آينده آ نها را درك و برآورده مي سازيم.
  • ب - کارکنان
    ما با ايجاد فرصت هاي برابر، نهادينه كردن رويكردهاي ساخت يافته و شبكه هاي ارتباطي باز، شفاف و صميمي، شان، كرامت انساني و شايستگيهاي كاركنانمان را ارج مینهيم و با برقراري تعادل و ارتقاي سطح زندگي شخصي-حرفه اي آن ها، حقوق فرديشان را به رسميت ميشناسيم.
  • ج - سهامداران
    ما به منافع و انتظارات سهامدارانمان احترام ميگذاريم و در كليه تصميم گير يها و فعاليتهايمان، حقوق و منافع اقتصادي آن هارا در نظر مي گيريم.
  • د - جامعه
    ما منافع و حقوق نسلهاي حال و آينده را در كليه فعاليت هايمان در نظر مي گيريم.

تعهد

  • الف - مشتریان
    مابراي جلب رضايت مشتريان وتقويت وفاداريشان به پارس خودرو،خودرامتعهدبه عرضه خدمات وخودروهاي باكيفيت ميدانيم.
  • ب - کارکنان
    ما خود را متعهد مي دانيم كه با مهيا كردن محيط كار پويا، مناسب و لذت بخش، شرايط رشد و شكوفايي شايستگي كاركنانمان را فراهم كنيم.
  • ج - سهامداران
    ما خود را متعهد مي دانيم كه با ساختن مشاركت هاي ارزش افزا و ايجاد فرهنگ كارآفريني در كليه جنبه هاي سازمان،بهره وري وسودآوري سازمان رابيشينه نماييم.
  • د - جامعه
    ماخودرامتعهدبه رعايت مسئوليتهاي اجتماعي وقوانين ومقررات ملي وبين المللي مرتبط باصنعت خودرو مي دانيم.

نوآوری

  • الف - مشتریان
    ما در خلق ارزش براي مشتريانمان، آخرين نتايج يادگيري از تجربيات ذينفعانمان و همچنين بديع ترين تحولات مرتبط با صنعت خودرو را درنظر ميگيريم.
  • ب - کارکنان
    ما با استقرار بسترهاي لازم براي گردش و به اشتراك گذاري دانش، اطلاعات و فرصت هاي يادگيري، از ايده ها و خلاقيت هاي كاركنانمان در تعيين و اجراي برنام ههاي سازمان استفاده میكنيم.
  • ج - سهامداران
    ما از خلاقيت و نوآوري براي پاسخ دهي سريع به چالشهاي پيش رو استفاده كنيم.
  • د - جامعه
    ما بسترهاي لازم به منظور تعميق روابط و بهر همندي از ايده ها و نوآور يهاي جامعه خود را فراهم مي نماييم و متقابلا از نتايج فعاليت هاي يادگيري خود براي بهبود جامعه، ارتقاي خوشنامي و توسعه پايدار پارس خودرو استفاده ميكنيم.

اعتماد

  • الف - مشتريان
    ما بقای خود را در گرو جلب اعتماد وحفظ روابط بلند مدت و عميق با مشتريانمان ميدانيم.
  • ب - كاركنان
    ما با تقويت اعتماد وصميميت در روابطمان، زمينه های لازم برای جلب مشاركت و همكاری اصلي ترين سرمايه سازمان يعني كاركنانمان رافراهم ميكنيم.
  • ج - سهامداران
    ما با ارايه اطلاعات صحيح، شفاف و به موقع، محيط قابل اطميناني برای سرمايه گذاری و مشاركت آن ها فراهم ميكنيم.
  • د - جامعه
    ما با برقراری روابط مبتنی براعتماد متقابل و تعامل موثر با نهادهای قانونی و اجتماعی آنها را از فعالیت ها برنامه ها و عملکردمان آگاه میسازیم